Rulla- eiku laskosverho

Tänään löysin ompelukoneen kaapin perältä jossa oli paksu pölykerros päällä . Asetin sen keittiön pöydälle ja rupesin kaasuttelemaan (siis sillä koneella, en minä=D ). Tarkoituksenahan oli tehdä tyttären huoneeseen rullaverho, mutta kuten pelkäsinkin, ei se loppujen lopuksi ihan käsikirjoitusten mukaan mennyt. Se lähinnä tyssäsi siihen että ei minulla ollut kaapissa ( eikä edes parvekkeella!) parimetrisiä rimoja.. Olen sen verran kärsimätön ihmisluonne, että pakkohan se oli saada heti valmiiksi. Niinpä siitä tuli laskosverho=D  Ihan en ole tyytyväinen lopputulokseen, mutta tulipa kokeiltua! Yleensä verhojen ompelu on minulla ollut sitä että olen ylä- ja alasivut hurauttanut  2,5 metrin kangaskaistaleeseen=D
Tässäpä lopputulos:

Lapsoseni rakastaa nalleja, varsinkin Puttipajan nalleja. Tässä on hänen turvanallensa; Lotta, Eero, Nappi ja Nuppi. Lisäksi hän keräilee noita iso silmäisiä otuksia. (ja petshoppeja ym. ym. ym.) Voih, sitä tavaran määrää!

Sattui vielä semmoinen hassu juttu, että saatoin kokeilla huutaa yhtä vanhaa matkalaukkua, ja olin varma etten sitä saa. Hupsista keikkaa, hoksasin tuossa että taisin sen "voittaa". Joten postia odotellessa- ja ensimmäistä palkkakuittia... Sille onkin jo paikka kateltuna tuolta tytön huoneesta. Se saa toimia asiakirja salkkuna eli Aku Ankoille tulee uusi koti=D

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

yölamput

Tulppiinit

Eka hammas