Tiistain tuumailuja...

Pitkästä aikaa olen illalla hereillä ja sain itteni kammettua tänne tietokoneen ääreen päivityksen merkeissä. Täällä on vietelty taas synttäreitä, pesty ikkunoita ja kaikkea muuta mahotonta:) Orvokkeja laitoin parvekkeelle heti kun vähän aurinko pilkahti- ja sitten muistin nuo rakkaat ruusutkin. Ne reppanat oli kasvattanut versoja pimeässä kylmiössä! Olen niin onnellinen että ne sitkuttelivat taas yhden talven hengissä! JEEE!


Sisustanut en ole ollenkaan, pakko myöntää. Matotkin olen kerinnyt lattialta, kun meidän termiitti on pottakoulussa- jaaaa sehän ei aina ihan mene niin kuin strömsössä.... Jehna,kakan ravistelu lahkeesta on aika epämielyttävää...... Hih:) Eilen tein taas pitkästä aikaa hiustenpidennykset ja voi mahoton mikä pidennyskuume iski taas ittellekki!


Remonttiin ei ole enää kuin neljä viikkoa. Kävin tänään valitsemassa laatat ja yllätin itsenikin valitsemalla ruskeat laatat lattiaan! Tuli kiire valita kun pikku mies pissas liikkeen lattialle, joten pähkäilyyn ei sitten jäänyt aikaa... Ehkä ihan hyvä niin, olisin siellä varmasti vieläkin...Huomenna mennään valitsemaan valaisimet (ehkä varustan pottakoululaisen kuitenkin vaipalla...;) )


...Johonkin tän suuntaseen lopulta kai päädyin.... Ruskea laattahan se:)
 
Siinäpä ne kuulumiset tältä erää. Joku tuntuu kaipaavan mua aika iso äänisesti:) gattugou!

Kommentit

  1. EIKÄ!!!??? Pissas kaupan lattialle?? Mä kikattelen täällä vieläkin itekseni.. =D

    VastaaPoista
  2. Hihhi, onneks tuli ykkönen eikä kakkoshätä;) se ois ollu vielä nolompaa;)Pankissa tuo vauva piereskeli NIIN isoon ääneen että mun oli pakko sanoo sille virkailijalle että se en sitten ollut minä:D Virkailjaltaki meni onneks pokka,hih:D

    VastaaPoista
  3. Mikä remppa alkaa? Onks mulla nyt, joo, on mulla tainnut olla jotain taukoa tässä lukemisessa, kun... niin. Elämä on, määpäs kelaan taaksepäin, mutta moi taas!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

yölamput

Tulppiinit

Eka hammas