säilytä kauniisti=D ...tai yritä ainakin...

Tän ihanan ruusupurkin löysin eilen kun kävin tytölle ostamassa kevätvaatetta- jotain sinulle- jotain myös äitille=D


Toi metallirasia sulkee sisäänsä neulat, lagat ja napit..

Mulle on iskenyt hirrrrveee huuma erilaisiin säilytyspurkkeihin, laatikoihin ja kippoihin! Johtunee varmaan siitä, että lapsiperheessä tuota roinaa pursuaa kaikki nurkat ja kaapit- ja siivoaminen on yleensä sitä, että yrittää piilotella sitä tavaraa johonkin mihin silmä ei kanna...

Ihanaa että nykyään on kaikenlaisia hienoja purkkeja ja laatikoita, eikä ainoostaan niitä muovilaatikoita. Joten tää tarvaroiden piilottelu, on melkein hauskaa!!! 

Kommentit

  1. Sää oot ihan ku mää olin nuorena.... Loora ja toskoo oli vaikka miten, sitten roudasin kaiken lahjoituksena yhdelle kirppikselle, ne oli ihan haltioissaan, kun lisänä oli ehjä sohvakalusto, paljon, siis todella paljon nukkekodin kalustoa, kaikkea mistä tuntui että on aika luopua, että saa tilaa hengitää. Ja nyt mä olen tässä taas keräämässä toskoo ja looraa ja vaikka mitä. Ja silti on jo kaikkea mistä tarttis päästää irti. Vuodatimpa mä taas... Asusitpa lähempänä, saisit tulla tonkimaan mun aarteita!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

yölamput

Tulppiinit

Eka hammas