Orvokkilandia




Ihanaa! Viimeinkin kevät!! Arska paistaa ihan täpöllä ja ulkona on jo ihan lämmin! Eilen vietin siivouspäivää ja tottakai se siivousinto jatku tuonne parvekkeen puolellekkin. Oli ihan pakko kaahata Plantageniin hakemaan orvokkeja ja fiilistellä kevättä. Tänään ois tarkotus vielä jaksaa viedä talvitakit varastoon ja kaivaa kevättakit esille. Ihan parasta! Jos vaan virtaa vielä siis löytyy ennen iltavuoroo....

Mulla on muuten taas kakku uunissa, ihana tuoksu... Naapurit luulee että oon joku kodinhengetär kun leipomusten tuoksu tulvii käytävään harva se päivä... Syy siihen että leivon niin useasti, johtuu vain siitä että oon niiiiiin surkee leipuri, että joudun jokaisen kakun kerroksen leipomaan erikseen kun en vaan kertakaikkiaan saa sitä perhanan pohjaa kohoomaan! Leipominen on jotain ihme salatiedettä... Ristiäisiin leivoin kolme kertaa kakkupohjan ja lopulta soitin kaverille että pliis tee mulle kakku, vieläkö mulla ripaus mielenterveyttä jäljellä.. ( sekin harhakuvitelmaa=D )

Ihanaista päivää kaikille orvokkien saattelemana!=D

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

yölamput

Tulppiinit

Eka hammas