Joulu on jo ovella.....

Oijoi, tänään mulla on ollut henkilökohtainen joulu!

 Tuunasin töissä paikkoja vähän uuteen uskoon (lue: esivalmistelin joulua) ja sitten kävin ostamassa ensimmäiset jouluvalot!! Jee! Noh, eipä siinä vielä kaikki!

 Tulin tänään väsyneenä töistä kotiin ja sillä välin joulupukki (postinkantaja- lähes sama asia)  oli käynyt tuomassa minulle lahjan! Villa 31, oli muistanut minua pitsillä, tähtinauhalla, nurmeroilla- ja tarroilla!( okei, myönnetään täytyi niistä jotain maksaakkin..) Mitä ihania tilpehöörejä!=D Ei kyllä mitään havaintoo mihin niitä tarvin mutta eiköhän ne paikkansa vielä jostain löydä.... Villa 31:n paketit on aina niiiiiin mukavia, kun ne on pakattukkin niin kauniisti. Suosittelen siis kaikille lämpöisesti!

 
Täällä muuten tuoksuu ihanasti omena. Omenaa on vaikka missä muodossa, hillona, soseena, kokonaisena, ( pallona- tuo pikku ukkeli luulee että omenat on palloja....) ja kohta toivottavasti myös pullan päällä...( tulisko joku tekemään mulle taikinan????). Meidän pakastinkin alkaa käydä jo äärirajoilla kun on vissiin tullut hamstrattua talvenvaralle....(Kaupastahan ei saa ruokaa talvella, tiesittekö? )

 
Ihanaista viikonloppua kaikille! Käykääs googlettamassa degu. Semmonen ois kiva kotona;D

Kommentit

  1. Iik, degua en haluaisi kotiini, varsinkin kun niitä pitäisi olla vähintään kaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, minä tykkään kaikista pörröisistä otuksista. On ollut rottia, hiiriä ja muita otuksia. Tuo degu on mulle ihan uus juttu, ja aika hauskan näkönen vilpertti=D

      Poista
  2. Jaahas, joko sulla on degu tilauksessa? En ollut koskaan moisesta otuksesta kuullutkaan, vaan joka päivä oppii jotakin uutta. :)

    VastaaPoista
  3. Juu, mulle se oli kans ihan uus otus, mutta niin sulonen! Mun tyttö on ihan hullaantunu niihin, joten täytyy vissii pistää kaikki naisten keinot peliin ja saaha tuo miesväki suostumaan torvimyyrämäiseen perheenlisäykseen;D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

yölamput

Tulppiinit

Eka hammas