Mission " Tuunaa töpön kämppä"

En muista olenko kertonut teille että minulla on menossa " Tuunaa Töpön kämppä"- projekti meneillään. Pitää sisällään sen, että koitan saada tuon tyttären huoneen nätiksi, toimivaksi kokonaisuudeksi- ja päivittää sen pikkutytön huoneesta koululaisen huoneeksi. Todella hankala homma! Minullahan luonnollisesti on selkeä visio miltä se rupeis pikkuhiljaa näyttämään, mutta tytär on ihan erilinjoilla. Se rakastaa kaikkia värejä ja mielellään niitä kaikkia sekaisin. Se haluaisi kirkkaan vihreät seinät- minä roosat, minä haluaisin valkoiset huonekalut- se ruskeita ja värikkäitä...Itseasiassa ilmaisi asian näin "Mää inhoon valkosta väriä, kun se ei oo minkään värinen". NOOOOY!!!

Ostin tyttärelle koulupöydäksi klaffilipaston, johon vois sitten piilottaa tarvittaessa kannen taakse kaiken ryönän mitä luovan tytön pöytä voi sisältää, vesivärit, paperisilput jne jne... Minä luonollisesti näin sen jo valkoisena, kun on tommonen joku ruskee... Tytärhän löi heti jarrut päälle, että se on MUN pöytä ja sitähän ei maalata... Hmmm...täytyy varmaan vetästä se lahjontakortti hihasta seuraavaksi, koska suostuttelu ei toimi tähän tapaukseen=D

Eikös ois hieno valkoisena????? Ja tuota tavaraahan riiiiiiiiittäääää ja riiiiiitttäää- siellä kulmassa näkyy myös tommonen valkonen tukka, arvatkaas kuka siellä just levitti kaikki palapelit?????

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulppiinit

Eka hammas

Orvokkilandia