Kranssikurssi


Huhhui, viikonloppu vapaa!!

Tätä herkkua ollut viimeksi juhannuksena!

Yllättäen facebookki muistutti mua että olin ilmottautunut kranssikurssille kukkakauppaan!

Aivan loistavaa!


Ilman minkäänlaista idean tynkää aloin sitten riipimään risua toisen perään, pieniin kimppuihin. Nämä pienet kimput kiinnitettiin rautalangoilla hengarin runkoon.

Halusin romanttisen kranssin mutta ilmeisesti mulla on joku ihmeellinen "enemmän on parempi" tyyli ja tästä tuli aika vehreä😂


Hurjan kivaa hommaa ja miten paljon luonnosta voi löytää materiaalia näihin! Mahdollisuudethan on aivan rajattomat!

Heti iski puskahulluus ja aloin katselemaan ojanvieruksia ja heinikoita "sillä silmällä"😉 Kylähullun maine mulla on jo valmiiksi kukkakimpun sidonta kurssin jälkeen kun saatoin kaupungin pusikossa vaivihkaa käydä aarteen etsitä reissulla...


Miten ihania töitä kaikki tekivätkään ja millaisia värejä! Mä taisin olla vähän tylsä väripalettini kanssa....


Lumimarja ja eukalyptuksen oksat on mun lemppareita, niitä oli kuitenkin rajallisesti etten kehdannut käyttää niitä niin runsaasti kuin olisin halunnut..

Oih, koristekaalit on jotenkin nyt kaivautuneet ajatuksiin kun orvokit on kirvojen uuvuttamina ihan rupsahtanut laatikkoonsa... ehkä huomenna hyppään Fiestaan ja käyn kaalikaupoilla....

Syysistutus iloa ja venetsialaisten säihkettä kaikille❤

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulppiinit

Eka hammas

Orvokkilandia