Elämä on laiffii!

Hih, päätin uudistaa vähän blogin ulkoasua kesäisemmäksi (sekavammaksi)- ja siinä samalla tuli selattua vanhoja kuvia. Tiedättekö, minä oon ihan surkee valokuvissa. Tytär katseli tänään automatkalla kameran muistikortilta kuvia ja hihitteli takapenkillä. Kohta kuului kysymys "Äiti, miksi sä irvistät joka kuvassa?" Öööö, omasta mielestäni minä hymyilin............

No, pakko aina spedeillä kuvissa- ja varsinki minä ja patsaat...Ei hyvä... Kuva puhukoon puolestaan...Kuva Italiasta kun vierailtiin Como järvellä...Kelikin oli ku morsian!

 
Hyvää yötä ja anteeksi:D

Kommentit

  1. Ihana tuo tausta ja sitten tuo teidän remontti, aivan uskomattoman hienon muodonmuutoksen on kyllä kokenut!! Todella upea kerrassaan!

    VastaaPoista
  2. Kiitos:) Joo, kyllä tuohon vanhaan verrattuna ihan kaikki on meille luxusta;) Lattia lämmitys on ihan huippu keksintö, voisin nukkua tuossa kylppärin lattialla ku oon ihan mahoton vilukissa!:)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulppiinit

Eka hammas

Orvokkilandia